vrijdag 23 augustus 2013

Mand voor Thulientje...

Heb een nieuwe mand gemaakt voor Thulientje...
En ze vind het echt super...
Het is een echt schattig kind...maar soms zo'n ondeugend iets?
Ze lokt zo af en toe Picognito uit z'n mandje om dan snel potsierlijk een pose aan te nemen in z'n mandje ...Met een heel guitig snoetje...en een glinstering in haar oogskes...
Pico de Picognito kijkt me dan smekend aan en maakt wat droevige geluidjes...van help me?...
Dan ga ik er naartoe en til haar op...ze krult echt van zottigheid en ik zeg dan ...elk zijn mandje en leg haar dan in haar eigen mandje terug...
Maar binnen de kortste keren is het weer van dat...
Nu...het was de bedoeling om haar een schoon mandje zelf te maken..ze had er wel eentje maar da's niet hetzelfde ;-)
Ik had voor Pico eentje gemaakt en ze moest er ook nog eentje,he...

Ik had zo'n schoon fleeceke van Beertje Paddington liggen en spaarde dat met veel liefde.
En nu het ik het gebruikt voor Thulientjes mand...
Sommige delen zijn 8 lagen dik en waren super zwaar te naaien...ook de opstaande boorden zijn uit een fleecelaag en een zwaardere stoflaag gemaakt...
Megasterk en superstevig.
En ze vind het de max!!!!
Kijk maar...

Moet wel zeggen ...een foto maken van die malle meid is niet zo evident ;-)
Maar Pico geniet er ook wel van ;-)
Hier nog es het mandje ...
Moet zeggen...het is een succes!
En heb geen cent extra uitgegeven...alles had ik op naaikamer...
Vind dat altijd zo fijn...
Groetjes,nanske



Geen opmerkingen: