maandag 5 augustus 2013

Duimelijntje naar een patroontje van Bep...

Hahaha...vind het net een Duimelijntje...
En wat is ze lief in haar hartige bedje.
Ik heb ze zowel in het rood als in het blauw besteld bij Bep maar heb ze toch maar eerst es gemaakt met eigen stofjes.
Enkele keren heb ik gedacht nu vliegt ze het raam uit maar ...
Brrrrrrrrrrr...kreeg er de kriebels van...zo'n klein pruts.
Nu ben ik best tevreden met het resultaat...
( In de banier had ik es een pakje poppenhaar gekocht , soort bouclettewol )
Perfect voor de haartjes...

Hier komt ze...





 Grappig,he ...

En hier komt Thulientje ...zag dat de meisjes deze foto dit weekend moeten gemaakt hebben van ons pupje...
Ze is zo mooi geworden...haar snoetje is mooier gevuld...wat pas komt als ze wat ouder worden...
Ze is nu ongv 9 maanden en een superschoon kind...


Best wel een schat,he...
Picognito is er zo gelukkig mee...ze beleven leuke tijden...
Echt de perfecte match...en neen...niet om uit te kweken,he...
Er zijn hondjes genoeg en ...ik zou ze niet kunnen lossen...
Groetjes en nog een zonnige dag,he...





Geen opmerkingen: