dinsdag 6 augustus 2013

Net afgeleverd...

Ding-dong!!!!
Euh?
Kan dat al?
Ogen die rollebollen...en ...

Ik moet bekennen dat ik eind vorige week namelijk es gaan shoppen ben in Amerika...online natuurlijk.Verjaardag nadert en mocht van manlief es koekeloeren...of er...

Want daar hadden ze namelijk een prachtig pakket van een tafelloper die ik natuurlijk liever aan m'n muur zou zien hangen...van toch wel bijna m'n favorietste ontwerper....Jan Patek.
Zo dat Vintage en groezelige...dat vind ik persoonlijk heerlijk.
Wel had ik niet verwacht dat het pakket zo mooi geleverd zou zijn...
In een tasje uit dezelfde stoffen...
De reeks...Fellowship van Brannock & Patek.
Na bestelling wilde ik die nog es bekijken en was die uit hun collectie verdwenen...
ik denk dat het de laatste moet geweest zijn...dus moet het echt de bedoeling geweest zijn dat deze mijn kant op kwam,he ;-)
Ge moet het maar kunnen zeggen,he ;-)
Hahaha...
Hier de euforie in beeld...
zegt toch meer dan 1000 woorden, niet?...




Doordat ik weer es bovenop de hoge stoelen geklommen ben lijkt het charmpakket meer op een mini maar het is wel degelijk een gewoon charmpak.
Supermooie stoffen...

Maar...dat kan toch niet dat daar 2 enveloppes voor nodig waren...
Euh, neen...
Ik had nog een lap nodig van de serie ...Double Chocolate van Moda...
Dus daar nog een yard van... en euh, ach, wat is dat?
Amai...
Een van de recentste reeksen lag er in een superkoopje...
Collection for a Cause  ...Warmth...van Moda.
39 fat quarters...
dus ja...
die steken dus in pakket 2... ;-)





 Een hele mooie reeks van bijna 9 meter stof...
Dit word goed nadenken wat ik hiermee maken zal.
Persoonlijk vind ik die tijdloos dus...die kan best nog wat bijpraten met de andere lapjes die ik liggen heb...
Wat vertellen over hoe hun toch wel korte reis verlopen is...
Als dat hier maar weer geen gekwebbel van jewelste word...want soms gaan die bakken hier gewoon heen en weer en gaan de laatjes zomaar open...
gelukkig blijft mat en lat en cutter op z'n plaats liggen want je zou haast denken...?

Oooo, neen...Nanske...het is warm geweest de laatste tijd en je brein heeft wat liggen sudderen ...;-)

Vele zonnige groetjes nog...Nanske...




Geen opmerkingen: