dinsdag 20 augustus 2013

Nieuw werkje...of beter gezegd...eentje van dit jaar toch ;-)

Ik ben een quiltje aan het afwerken...
oorspronkelijk was het een patroontje van de quiltster.
Maar ik had het wat groter gemaakt.
Zodoende werden de tussenblokken tamelijk groot en ik vond die wat te saai worden.
Zo was ik aan het wachten op een ideetje of inspiratie.
En plots brandde m'n lampje ;-)

Ik had nog een mooie lap stof liggen van Hatched en Patched...en dit is het dus geworden...
Ben nu aan het handquilten...
Liselotte was fotograaf van dienst en het was een heel gedoe om een schone foto te krijgen...
Hield die eerst veels te hoog en je zag amper een koppie ;-)
Om toch te schaterlachen...;-)

Mais enfin...had beloofd om es meer zelf op de foto te komen,he ;-)
Vele groetjes en vele steekskes...Nanske

Geen opmerkingen: