dinsdag 1 oktober 2013

Miniquiltje...Vlindertjes...


Hier es wat anders...
Miniquiltje van Merel ( Birdblocks).
Hele leuke manier van afwerken...met onzichtbare afwerkbies.
Heb het eerst es in eigen stofjes ( restjes Kaffe Fasset gemaakt)
Heb er veel plezier aan gehad...leuk om te maken.
Mijn moeder heeft een glazen salontafeltje en die past perfect...
Mijn tafeltje is wat lomper en dus zal ik er nog eentje maken maar wat groter...

Verder ben ik bezig met de Sal...CSL.
Een jaargetijdenkrans...

Hier deeltje 1...
 Nu met deeltje 2...

En zo ga ik verder...
Dit weekend een leuk tafellopertje gemaakt voor salontafeltje met charmpakketje van Moda...
Zal deze weldra posten met de update's van het meebreideken...

Ps........Een superfijne dag gehad op de hobbybeurs in Mechelen!!!!
Groetjes, en fijne dag nog...

Geen opmerkingen: