woensdag 2 oktober 2013

Nieuwe lopertje...

Zaterdagavond een lopertje gemaakt met ( ik denk ) m'n mooiste charmpakje die ik liggen had.Heb er gelijk wat kant in verwerkt...
Om 16 u gestart en om 01.30 u was ik de afwerkbies met de hand aan het omnaaien...
Was echt een pleziertje om te maken.Leuk-leuk-leuk...
De zaterdagavonden zijn hier meestal wel lange daar de 3 meisjes uitgaan en  (wij ...als veilige ouders) taxi spelen.Ben dan nog de hele tijd bang voor wat er nog allemaal kan gebeuren...maar gsm ligt dichtbij...
Tja...3 meisjes van 17-18 en 21 jaar...
Ik denk dat als ze eenmaal een vriendje zouden hebben je dan misschien wat geruster word...
Het oudste spreekt meestal ergens af met vriendinnen...dan word ze daarnaartoe gebracht en terug opgehaald.Dat kan soms wel best ver zijn...gelukkig hebben we Tom-tom...om ons de weg te wijzen.
De jongste 2 gaan samen met wat schoolmaatjes naar een fuif of iets drinken in stad...die lopen nog niet zo ver...maar ook die mogen niet ( nooit) de straat op...die worden echt letterlijk afgezet en opgepikt.Met de fiets in het donker...neen daar moet ik ook niet van weten...
Je hoort en leest veel te veel beangstige dingen...
Sommige van jullie zullen hiermee akkoord zijn sommige vinden dit misschien overdreven maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn vind ik....
En de woorden ...had ik maar wil ik zeker voorkomen...
De tijd kun je niet omdraaien en gebeurd is gebeurd...

Hier het lopertje...

( klik op foto's voor groter beeld)

Hier nog es m'n 2 andere kindertjes...;-).

Picognito...de stoere rakker...hm...ik bedoel strandjanet...is zo'n schat van een hondje...


 Thulientje onderin de krabpaal van de poes...een superzalig hondje...de perfecte aanvulling van de twee...ze doen het zo mooi samen en neen...geen koppeltje of om te kweken,he...


Hier zie je Lord Olliver...de olijke kater van Liselotte...

Zo eventjes weer het wel en wee ten huize creapicobello...
Vele groetjes....

Geen opmerkingen: