woensdag 22 april 2015

Alvast eentje om van te dromen...

De overgordijnen zijn dus een feit.
Ze hangen te prijken in onze slaapkamer...
En had gelukkig van alles genoeg in huis om die te maken...
Maar komend weekend dan maak ik 2 nieuwe glasgordijnen...
En daar zal ik nog band voor moeten halen.
Dus...een reden om straks naar de Veritas te rijden ;-).
Kan er wel goedkoper aanraken maar moet dan een heel stuk verder rijden met de wagen en waar zit je voordeel dan...
Dat beestje rijd ook niet op water,he.
Zal er es aan moeten denken als ik daar kom dat ik mijn voorraad een beetje aanleg.

Dus Christine...die shop onder mijn kont die je zegt zal niet nodig zijn...
(lol) wat een aggressie,he ( lol ) ;-)

Heb onlangs iets besteld (gekregen van mijn ventje ) om een bepaalde quilt te maken die ook jij ( Christine ) maakt...
Bij De Haan en Wagenmaekers...fijne zaak...en een hele leuke bediening,communicatie!
Op verzoek maken ze voor je de leukste en mooiste pakketten...
Wat ze voor me gecombineerd hebben...het kon niet beter.
Voor de Antique Wedding Sampler...


Mooi,he!!!!!!!!!!

Hier komt het pakket...
4 meter achtergrondstof en 2.2 meter voor de bloemen  en dan...
Een doos helemaal gevuld met allemaal fq en f eights...
( zitten nog stofjes onder de zichtbare stoffen...)
Maar ik had een foto genomen alvoren het aan te raken ...zo mooi vond ik de presentatie...

En zo'n mooie doos...Tree of life!




Ben er zo super tevreden mee...
En de enthousiasme van Elsbeth en haar collega's is aanstekelijk,he...
Fijne winkel.

Vandaag aan allen een fijne dag nog, veel zon...
Hopelijk vanavond doenbaar in het verkeer daar er weer wat is met de spoorwegen en het vast druk zal zijn op de weg.
Want het is les in Brugge ( Annick ) Gobelin...

Vele groetjes...

Geen opmerkingen: