dinsdag 21 april 2015

Hier alvast link...deel 2 voor die het ook maken wil...Lily pond.





Zag zonet dat deel 2 verschenen is...dus voor wie het maakt of maken wil...

Tiny Lilly...(wat een fijne naam draagt dit blokje ;-)  )

http://www.stylecraft-yarns.co.uk/Crochet.htm


(klik op link en kies dan dutch version...)
Dan krijg je de nederlandse beschrijving.

Zonet de 14 bollen Caron Soft die vrijdag tekort waren in het pakket... ontvangen.
Gisteren werden die aangetekend verzonden.

Best wel een fijne winkel om te bestellen...en heel vriendelijk...
https://www.schoutenhandwerken.nl/webshop/

Jammer dat dit altijd zo ver is want zou er wel es willen binnenstappen...zo'n mooie winkel.

En ondertussen zag ik deze al verschillende keren voor m'n netvlies komen...
Schoon,he...
Speciaal ontworpen voor deze zomer cal...
Denk dat het wel wat leuks moet zijn om mee te werken...
Combinatie 3 vind ik de mooiste...
Met als grondtoon veel beige...
euhm...weldra moederdag? hint-hint...zouden de meiskes dit lezen...Lotje-Amberke?... moeke zal pannekoekskes bakken...;-)
En ps...als ge eens schoon naar vake kijkt dan wil hij vast de kasse spekken...

En een link voor wie meer wil weten...

http://www.scheepjeswol.com/nl/leren-breien/scheepjes-spring-to-summer-cal2015-%27flight-of-fancy%27/

En geloof het nu of niet maar...ik ben gordijnen aan het naaien...pffffffff...
Heb ik daar toch een hekel aan...en terwijl ik bezig ben bedenk ik dat dit best wel vlot en dat het allemaal wel meevalt...
Maar moet es zien...zit weeral een logske van vanmorgen bij te passen...
alles om maar die vervloekte gordijnen te ontvluchten !!!hahahaha.

Alle, adieu...nog een slokske koffie uit m'n nieuwste en allermooiste kopjes en dan weer zwiepe...
aan 't machientje!

Groetjes en doei...
(ik vraag me al af hoelang ik het nu zal uithouden ) ;-)
oei dat klinkt niet echt goed ;-p




Geen opmerkingen: