vrijdag 17 april 2015

Gezellig...weer eentje af...

Terug wat stukskes muur ingepalmd...;-)

Hier eentje naar een patroontje van Bep...maar met een eigen draai.
En vind het best wel leuk (niet alleen voor Pasen maar ook voor lente ) dus...die mag van mij gerust nog een poosje blijven hangen...


Dan de huisjes van Rinske Stevens...hehe...
Kan die nu eindelijk gaan ophangen...

Ondertussen ben ik met maand mei begonnen...
Lees dus net begonnen,he...want die nemen ook wel weer een schoon hapje tijd in beslag...
Maar heel erg leuk...met al dat vilt.
Maand mei is er echt eentje voor Liselotte...onze poezemadam.

Ja, en is waar ook ...had ik niet nog wat lapjes mee van Annick( Gobelin ) mee vorige keer?
Hier zijn ze...fantastisch gewoon van print ,sfeer en kleur.


Er is net weer een deeltje ( week 16) van de crochet along 2015 vrijgekomen dus vanavond snel dat weg haken...
Dan ga ik es een foto posten van het werk...
Ik zou zeggen werkje maar het begint al best wat omvang te krijgen...dus werk...

Zo straks boodschappen doen...Liselotte is ook thuis dus word leuk.
Alhoewel...ik hoor haar al de hele morgen zeggen welke winkels ze allemaal wil opzoeken om haar kleerkast te spekken met zomerkleren...
Krijg al de kriebels...
Het is hier al defile geweest van haar schoenen...allemaal afgekeurd...te oud, te groot, te pijnlijk of...ja je leest het goed...deze zijn voor speciale gelegenheden...te jammer om te dragen dus lees nooit ;-)
Dan zeg ik steeds...spijtig dat ge nooit uw voetjes mee hebt als ge schoentjes koopt :-p

Moeder wil naar de Veritas voor nog wat Catania voor haar werkje...dat klinkt beter in m'n oren ;-).

Prettig weekend en naai,brei of haak ze!!!!!!!

Geen opmerkingen: