maandag 20 april 2015

Crochet along week 16...

Ja, hoor...zoals beloofd .
Hier is hij ( zij) dan..
Patroontje van week 16 is af en ik ben mooi mee met m'n deken.

 

Het lijkt wel erg geel-groen.
Maar dat zal snel veranderen.
Nu terug een beetje naar de roze en blauwe tinten...

Verder zullen Liselotte en ik en moeder het wagen om deze te gaan maken...
Lily Pond...ben benieuwd of dat van mij ook zo'n schoon vijverke word ;-)

 

Hier de link naar het patroon...klik op dutch voor nederlands...(want het komt er in alle taaltjes op,he)

http://www.stylecraft-yarns.co.uk/Crochet.htm

Voor mijn moeder moeten we nog kleurtjes uitzoeken...

Lotje en ik doen het met de keuze van...

Lindevrouws Choice:
Pagode 2x
Chartreuse 2x
Dark Sage 2x
Cool Green
Gold
Plum Perfect
Blue mint
Off White
Watermelon
Passion
Soft Pink


En de juiste draadjes zijn 1 x binnen ( ik had het 2 maal besteld maar door een foutje is het maar 1 keer geleverd geweest...)
Dat was een domper...daar Lotje en ik afgesproken hadden om samen de wol uit te pakken en wat bleek...
Eentje bleef op z'n honger zitten...
Daar geen eentje wil vooruitlopen wachten we op elkaar...
Dus onze start is wat uitgesteld...
Vandaag zou het tweede pakket op de post gaan dus alles komt goed.

Ferme bollen als je het mij vraagt...
170gr 't stuk...heel erg zacht en een hele mooie glans...
Ben benieuwd wat dat geven zal...
Blijkbaar een heel succesdraadje in Amerika...
Dus dat moet ge dan es proberen,he ;-)

Mooi,he!!!!!!!!

Vele zonnige groetjes en fijne maandag!!!!

Geen opmerkingen: