maandag 25 mei 2015

Oeff.......

De crochet-along...het begint al een heuse opdracht te worden.
Maar ik doe m'n best om bij te blijven want achterstand inhalen zou niet haalbaar zijn.
Rekening houdend met m'n huiswerk van bij Annick( Gobelin) aplicatieles ( Burnt) .
Vorige week zijn we gedoopt in de Gobelinekes...hahaha...
Klinkt veel beter dan de groep van de woensdagavond,he. ;-)

Hier m'n deken...week 21 is ook al klaar...

En die word al best groot...de tafel is net te klein geworden.

Vorige week werd deze geleverd...gekregen van Liselotte en Amber.
Zoals ik hoopte dat ze het zouden lezen (hahaha)
Is het gelukt...clevere mams...en hadden ze deze voor moederdag besteld.
Nog es merci,he meisjes...XXXXXXXXX




Net in de kleuren die ik het mooist vond...de peacock...
Yep...ben benieuwd...nog een paar weekskes wachten en dan krijgen we het eerste patroontje van de elf.

Zal nachtwerk worden want m'n dagen zijn nu al te kort. ;-)

Deze week het prachtige patroon van Hatched and Patched ontvangen ...
Natuurlijk van bij Bep uit Hall.
Weer zo'n supersnelle levering .

En deze kon ik niet laten liggen...
Ademloos weer het pakket openen en dan al die mooie stofjes mogen aanschouwen en aaien en strijken...
Niet dat ze slordig geleverd worden hoor...helemaal niet maar dat doe ik altijd als er lapjes bijkomen.



Zoals deze fq die ik woensdag mee had van de les...


En dan deze prachtige boeken...
Annick is altijd zo goed mee met alles wat er uit komt van mooie boeken...


Het volgende boek heb ik gekocht met m'n gekregen centjes voor moederdag van Ellen...XXXXXX

Om ter mooist zijn ze en met een kapitaal van mooie patronen.

En ik weet niet of ik deze al es gepost heb...
Had ik gekocht bij Annick op een beurs...prachtig uitgewerkt patroon...


Dan mijn tijdschriften die ik volg...
Van De Haan en Wagenmakers...daar ik toch daar een bom volg kunnen deze tweemaandelijks zo meegestuurd worden. Anders niet haalbaar van de hoge verzendingskosten.




En een abonnement die ik heb om deze niet te missen...
Super zijn deze...En de vernieuwde heeft een heel mooie uitstraling...



En dan deze nog...porseleinen popje gekocht van Christine.
Wie kan raden wie hier zo lekker in het stoeltje zit?

Ja, hoor...helemaal Ellen toen ze zo een 4-5 jaar oud was...
Mooi,he ...

Geen opmerkingen: