vrijdag 13 juni 2014

Volgende in de maak, boeken en stofjes...


Sara van juni hangt hier al heerlijk op haar staandertje...
Maand juli is al in de maak...

Volop festoneren...foto's volgen nog...
Daar dit allemaal meer kleine stukjes zijn doe ik dit graag allemaal met de hand...
Vind dat dit wel het minste is wat ik voor die lieve meiden kan doen,he.
Raar,he...
Hoe een mens veranderen kan...

Ik die het vroeger helemaal niet voor poppen had...
Moederlief die overal baby's en kindertjes zag en zuchtend neen knikte dat dit allemaal aan mij voorbij ging.
Plots krijg je een knap in je kopje en wil je een kind...
8 1/2 maand zwanger van ons eerste ( dat zeker en vast een jongen zou zijn en Jelle zou heten)
Zag de dokter op echo...mevrouw ik kan eindelijk zien wat het word en wens je het te weten?
Ja, man...hoefde die absoluut geen moeite meer te doen ...
Op het scherm was overduidelijk te zien dat Jelle wel heel vrouwelijke kantjes had...

Helemaal holderdebolder...op weg naar huis...kwam ik tot de conclusie...
Ach...dat kleine meisje ( Liselotte)  zal geboren zijn en heeft nog geen enkele pop.
Dus dan maar snel om een mooie zachte pop gereden...;-)

Dat er zo in mijn huis 3 poppemiekes (  Liselotte , Ellen en Amber ) zouden geboren worden...zou ik toen nooit geloofd hebben.
Er is lange tijd een wens geweest naar poppemieke nr 4 maar dat is er nooit gekomen.

Ik verzoen me met het idee dat onze poppemiekes wel een Ken zullen vinden .
En kindertjes ...ze hebben allemaal een moederhart en kwijlen als ze een klein ukje zien.
Dan gaat m'n verbeelding met me op de loop ...en gaat het kindje na een dagje oppas naar huis met een nieuw gebreid pakje aan of slaapt het met een mooi quiltje .
Mooi geborduurd geboortegeltje aan de muur...
Patroontjes,ideeen,boeken bij de vleet...
Zoals deze...









Natuurlijk heb je daarvoor wel wat stofjes nodig,he...;-)
Terug heel wat schoontjes,he...
Kan je beter ( stofje per stofje) bekijken bij ( mijn ) Pinterest ( klik bovenaan deze blog en ga naar nieuw  (laatst)  aangekochte stofjes.)




Ja,hoor...oma en opa...we zien dat volledig zitten...als de tijd daar klaar voor is.
Eerst moeten de meisjes nog volop van hun vrije leven genieten,he...
En doen waar ze zin in hebben...
Want wat morgen komt weet niemand.
Vele groetjes en fijn weekend...


Geen opmerkingen: