woensdag 25 juni 2014

Koopjes bij Gobelin ( Brugge)

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van Annick...Gobelin ( Brugge)
Promotieactie stoffen !

Er liggen 250 stoffen uit verschillende collecties klaar voor jullie aan € 10 ,00  per meter.

(min 25 cm kopen)

Wanneer ?  Vanaf dinsdag 24 juni tot en met dinsdag 15 juli en van 29 juli tot en met 2 augustus.

Ja, wat doe je dan?
Euh...lees...wat doe ik dan?
Wel ja...evidement et rapidement daar naartoe,he ;-)
 En het is echt de moeite hoor...
Ook de reeks papilon zit erbij...en dat zijn fantastische stofjes.

Ik ben namelijk aan het sparen...voor euh...een nieuw project.
Het patroontje is een POM van Kwibbels.
blok van de maand van Gail Pan "a merry Christmas garden". 
Een kerstquilt die best wel een tijdje hangen kan ( vind ik)
Niet zo'n typische voor 2 weken...


Ben het patroontje nog aan het opwachten ...moet eerstdaags op mijn deurmat vallen ;-)
Maar natuurlijk als lapjesverslaafde...
Ja, ik geef het voluit en breedsmilend toe...
Ben ik al volop aan het verzamelen...
Van wat ?...ewel ...rood-groen en creme superschone stofkes,he...
Heb bij Annick nogal gescoord!!!
Ik wilde een mooi achtergrondstofje...en...niet allemaal verschillende...neen...eentje voor de gehele quilt.
Daar ik de quilt zo al druk genoeg vind en dat alles goed uit mag komen.
Heel snel had ik m'n stofke gevonden.



Een heel schoon creme stofke met krullende takjes en bloemetjes...
Prachtig gewoon en de print is zowaar groen...perfect...aanwezig maar niet te opdringerig.
SUPER!!!!!!
Ja en daar ik het patroontje nog niet liggen heb en zeker niet tekort wilde komen vroeg ik er 4 meter van.
Hoeveel zat er op de rol? Net 3.90...
Weeral SUPER!!!
Dus voor 39 euro zeeeeeer goed gescoord,he!!!
Want die was aan 10 euro de meter...

Dan nog wat perfecte stofjes uitgezocht...
Want het is echt een pracht van een quilt...en je kan veel scraps gebruiken...
maar dan moet ge wel een beetje een groene madam zijn en ik vrees dat ik wat blijf steken soms bij roze-rood...
Alhoewel ik daar ook wel weer wat van mee heb.

 Prachtige stoffen,he.

Deze liggen ook al klaar...net binnen van Bep uit Hall.


 Wat zullen deze allemaal heel mooi samen gaan...
 Supercontent dus...
Alles mooi opgestreken en geaaid...
En neen,nog niet in 't kastje...
Nog heel veel het mooi's ervan afkijken...
Jaja, weer een voor op het lijstje...;-)

Momenteel ben ik flink aan het quilten van m'n pinwheelquiltje...
En er is best wel wat werk aan...
Daarna tunnel en afwerkbies...dus ben wel nog eventjes zoetjes...
En m'n mysteriequilt en m'n poppemiekes...

Vele groetjes ...

maar ik denk dat ik vannacht? Toch van m'n nieuwe lapjes dromen zal ;-)


 

Geen opmerkingen: