woensdag 18 juni 2014

Pinwheels quilt...

Onlangs had ik een charmpack aangekocht bij de Quiltster ...
Stuk voor stuk prachtige lapjes...
Soms es interessant te zien wat er in die reeks zit en waar je evt meer van wil...
Bij Jeannet zag ik een mooi vintage quiltje...klik voor meer informatie...
Dan kun je op haar blog meer lezen...
http://quiltingjeannet.blogspot.be/2014/06/vintage-tussendoortje.html

Dit deed me aan deze lapjes denken en vorig weekend heb ik de stofjes gesneden.
Gisteren heb ik de top genaaid...( voordeel als het voetbal is,he ) ;-)
Kun je lekker veel naaien en handwerken...met 2 maal een joelende man op de achtergrond...
( Belgie scoorde 2 doelpunten...)
Jaja, hij maakte meer lawaai dan m'n naaimachientje...;-)

Nu gespeld en klaar om te dubbelen en quilten.



Toen had ik ook een deel van deze stofjes besteld bij de Quiltster...
Vin du Jour van Moda...

Ondertussen heb ik er nog wat bij uit Doornik.
Ik was toen te vroeg voor de koopjes daar.
Momenteel geven ze er korting want ze sluiten heel juli en augustus.
(Wat kleine verbouwingen)
Daarna openen ze de winkel opnieuw met  oa. een grotere collectie wol.
Ook deze was een must...
Heerlijke kerststofjes...met sneeuwmannen enzo...
Ben er heel blij mee...
Dit boek had ik ook mee.

Een lap van 2 meters...aan 8 euro de meter...

Best wel grappige stof dat ik wil gebruiken voor achterkant van kippenquilt die ik aan het maken ben...perfect passend van stijl en kleur.

En nog wat FQ...

En kijk wie hier weer zo zalig lief en diep in dromenland zit...


Ons klein Thulientje...
Wat is dat toch ook een schoon kind...
En ze heeft zo van die heerlijke plooitjes aan haar guitig neusje.
Ze is eigenlijk een beetje triest...want ze is op dieet en begrijpt helemaal niet waarom niemand haar nog iets extra's geeft...
Zo een beetje van ...ben ik dan niet lief meer?
Ja, een beetje hartverscheurend maar we moeten volhouden...
Het is voor haar bestwil...als ik wil dat ze 25 jaar word ;-)
Picognito is dus mee op dieet want allen gelijk voor de wet.
Maar die clevere jongen snapt al zoveel meer en begrijpt alles wat je zegt...
Bv ...het is op...dan keert hij om en gaat weer stoer en macho in z'n mandje gaan liggen.
De schat.
Fijne dag nog.....groetjes.


Geen opmerkingen: