maandag 18 april 2016

Blokken,hexamand...iets nieuw en een kastar!!!

 Deze 2 zijn alvast klaar...en zoals beloofd hier dan de foto's.




Nu heb ik voor de volgende twee blokken malletjes gemaakt,ze getekend en geknipt.
Dus terug klaar om verder te werken.

Ook es deze posten want dit is een tussendoortje


Het is de bedoeling om deze 5x5 blokken groot te maken...
Zal iets van een goeie 1.10mx1.10m worden ...een ideaal nieuw kleedje voor de tafel.;-)
Patroontje en stofjes komen van Bep uit Hall.( had ik een tijd geleden mee van een beurs)



Ja, best nog een hoop te gaan,he ;-)

En voor wie dacht dat ik geen leuke manden meer had?...Ja,hoor...
Deze heb ik een 4 tal weken op de kop kunnen tikken en daar kunnen mooi 3 gehaakte dekens in.
Dus meer plaats in mijn kastjes...Vind die super!Mijn eigen hexamand...




Hiervoor was ik ingeschreven bij Anniek...Gobelin (Brugge).

Het hele pakket...en vind dat die reuze meevalt van prijs want je ontvangt alles.
Dwz...patroon,stoffen, afwerkbies en...ook de stof voor de achterkant.
Schoon, echt heel schoon . Patchwork,wat applicatie en dan nog wat stitcherie...




Nu heb ik op de les gezegd...ja, nu zal ik es wat meer verwerken en minder aankopen...
Ik denk dat iedereen die me kent best wel weet dat dit euh...wel ja, euh...
Veel bla...bla...bla is...

Dus bij deze ben ik helemaal in de ban van deze...



Zag hem hier en daar op het net verschijnen...
En heb hem aangekocht bij...
Stitch &zo quiltstoffen...patroon + originele stoffen...
En...ook naar Belgie ...geen verzendingskosten.
Dat vond ik wel es fijn want wij vallen meestal uit de boot...
Die zien me zeker terug.
Donderdag besteld en zaterdag al geleverd!Super toch.

Patroon met anderhalve meter stof en 31 fq...
Hier komen ze...


Prachtige reeks...

En nu nog 'n en kastar...om af te sluiten...;-)
Een romanesco...


Vind die lekker fijn van smaak een beetje tussen brocoli en bloemkool...
Heb er m'n gsm bij gelegd zo zie je wat een kanjer het was...
Ja, was...hij is ribbedebie...en was dus heel lekker.

Net pompoensoep gemaakt en ik hoor Lotje gretig lepelen uit haar soeptas dus...weer een innerlijk menske gelukkig gemaakt.
Amberke is weer genezen en hopelijk weer helemaal de oude na een weekske buikgriep...
Ikzelf heb een vreselijke verkoudheid opgelopen...
Vreselijke keel...net scheermesjes en hoestbuien.
Maar met wat antibiotica zal dit wel beteren.
Gelukkig moest ik vandaag niet gaan werken.

Fijne dag nog ...groetjes, 
Nanske,X




Geen opmerkingen: