woensdag 12 augustus 2015

Bezigheden...

Wat gaat de tijd snel.
Ondertussen al bijna halverwege augustus.
Morgen komt ons jongste meisje en haar vriendje terug uit Mallorca.
Blijkbaar hebben ze het er erg naar hun zin gehad en ik denk dat ze morgen wel een waterval van woorden en indrukken zullen zijn.
Geladen met vele foto's .
Ze is nog nooit zo lang van thuis weg geweest en ik hoorde af en toe wel wat heimwee in haar stemmetje.
Ze hadden daar zo naar uit gekeken en het is bijna voorbij...
Gelukkig hebben ze nog wat in het vooruitzicht...
Een weekend Ardennen...
Ze zijn er al op weekend geweest en het viel heel goed mee.

En terwijl Amber op haar laatste verlofdagen loopt nadert Liselotte's verlof met rasse schreden.
Lotje is al wel hier en daar geweest...Parijs, Londen,Barcelona...
Maar volgende week donderdag vertrekt ze met 2 hele goeie vriendinnetjes naar Alcante  (Benidorm).
En ik ben al zeker dat dit ook een hele mooie vakantie word...

Manlief en ik genieten ondertussen van de rust in de tuin ...onze lieve diertjes en zijn wel af en toe es wat uit huis gaan eten...
Meer moet dat voor ons niet zijn...
Ondertussen gaat manlief flink naar de kine...iets wat hij niet met veel plezier doet ;-)
Maar wat moet dat moet,he...
Na z'n operatie is het heel belangrijk dat alles zo goed mogelijk hersteld.

Momenteel ben ik druk bezig aan de Flight of Fancy...
Met het laatste nieuwe patroontje week 9 en 10...


En heb er nog heel wat aan te elkaar te zetten,he
Maar het vlot wel...en het is heel leuk...

Verder wat leuke hebbedingetjes aan het maken...
Coin zippurses( geldbeugeltjes) en make-up tasjes...
Houdertjes om van alles in op te bergen...
De 2 kussenpakketjes opgewerkt die ik nog liggen had...simpel maar best wel lief .

Ondertussen een machinequilt aan het maken voor op ons bed...
Het is een Moda patroon dat ik volgde dat gemaakt werd met jelly rols...
Maar daar ik best wel wat stofjes heb ...heb ik mijn eigen jelly rolls gemaakt...
Heel leuk maken maar toch eerst goed kijken hoe het moest ...
Heb een design wall gemaakt zodat ik het goed kan volgen...



Dan een kussen met een leuk borduurtje dat ik nog niet geplaatst had...
En wat ik in juni gemaakt had.
Met dat leuke dmc garen dat verloopt van kleur...

En neen dit zijn geen oorringen ;-)
Het zijn gehaakte pannenlappen ...heel leuk om te maken.
Straks weer verder aan het aan elkaar haken van de bloemetjes...

Fijne zonnige dag nog, groetjes...

Geen opmerkingen: