donderdag 16 januari 2014

Tijdrovend werkje...

In december kwamen de mensen van de werkgroep ( hobbygroep waar ik wekelijks de donderdag naartoe ga) rond met een mooie doos.
Die zouden we in Januari en februari naaien in plastiek canvas.
Dat is nu wel es een nuttig ding dus...
Vorige week zijn we daarmee van start gegaan.
Ik probeer elke avond goed door te werken daar ik zoveel werkjes bezig ben...
-doos in plastiek canvas.
-Jaargetijdenkrans borduren.
-quilt uit babybloks...
-meebreideken.
- sjaal is nog steeds niet af.
-M'n maandquiltjes van rinske stevens wil ik ook zo graag verder maken...
Heb die allemaal liggen maar moet er nog veel van maken...
Januari hangt hier weer heerlijk te pronken...
(m'n kerstkrans die doe ik nog niet naar boven...nee...ik wacht nog twee weken tot valentijn te voorschijn mag komen) En met dit sombere weer vind ik de lichtjes best leuk ;-) .

Hier krijg je een beetje een idee van hoe de doos worden zal...

Deksel...

zijkanten deksel...
Zijkanten bodem en de nog te naaien delen.Moet nog met roze lijnen gerasterd worden.
Doos en deksel worden dus net omgekeerd van kleur gemaakt...
Om het wat minder eentonig te maken.

Dus elke avond mooi verder naaien en dan zorgen voor een mooi stofje voor binnenbekleding doos.
Vele donderdagse groetjes verder...laat het erge weer niet aan je hart komen...pffffff...
Een gezellig kaarsje doet dan soms wonderen...

Deze namiddag kan ik helaas ( weeral ) niet naar de hobby.
Zoals jullie al weten heb ik een fantastisch lieve dochter dat een tikkeltje anders is...
En daarom is er deze namiddag een soort vergadering met allerlei verschillende mensen.
In belang van dochterlief en indien ze ooit moest willen gebruik maken van bv...begeleidend wonen.
Zo'n dingen vind ik altijd heel moeilijk blijven en dus ga ik er natuurlijk weer met een zwaar hart naartoe...
Ach...ja...ge moet daar door,he...maar ik blijf het daarmee moeilijk hebben
Ik weet het maar soms wil je dat ze gewoon allemaal even gelukkig zijn,he.
Zeker nu dochterlief zoveel vragen heeft  van hoe word alles later...
Vanavond is alles weer achter de rug ... en ben ik hopelijk weer heel wat wijzer geworden.
Ik schrijf dit hier nu op m'n blog omdat ik vind...dat dit gewoon kan.
Het is en blijft m'n persoonlijk blog dat door m'n vrienden gelezen word en ik denk dat die dit dus ook best wel begrijpen...niet?   :-)




Geen opmerkingen: