donderdag 20 november 2014

Terug van de les en een hele boterham huiswerk mee...

Ja, gisteren was het alweer de derde les bij Annick ...
We ( Liselotte en ik ) maken er de burntquilt.
Prachtig vind ik die.
In de les word er een combinatie gemaakt van de burnt en de levensboom...
Die vind ik heel mooi maar ik ben toch voor de originele quilt gegaan...
Ik ben nog niet klaar met het middenstuk...de fruitmand...maar ben al flink gevorderd...
Ondertussen moeten er al flink wat boorden genaaid worden...
Deze stof werd gekozen voor de boordjes van oa 1/4 "
Om dan zo te worden...

Natuurlijk word die nog een heel stuk groter...die is namelijk een 2.30x 2.60 m groot,he.
Zo dus...

En nog twee schone boeken!!!!!!!!!Een echte aanrader...

En wat nodige stofjes...ahum...


En de smoeterkes voor de stove!!!!!!!!!!

En Ollie...in een gekke bui.
En de laatste tomaatjes geplukt in de serre...
Ondertussen in het prototype van de stoelhoes in lakenstof gemaakt en heel goed geslaagd...
Dus kan ik beginnen met de 6 stoelhoezen in de juiste stof.
Ook ben ik aan het verder borduren van deel 8 van de krans...
En ben ik aan het haken...
Heb gehoord dat er mensen zijn die luidop denken dat ik niet goed bezig ben ...( hoorde ik van een dochter) ik denk niet dat dit van mij kan gezegd worden .
Zou eigenlijk een kloon willen voor m'n nieuwjaar...kan dan wat werk uitbesteden...
Straks weer verder naaien want is druk-druk-druk...




Geen opmerkingen: