maandag 25 augustus 2014

Gehaakt dekentje.

Momenteel heb ik weinig zin in patchwork.
Gelukkig zijn er nog mijn wolletjes...

Deze maar gegrepen en ik ben een dekentje aan het haken voor komende winter.
Vorig jaar heb ik dit ook gedaan.
En eens het winter is heb je iets nuttigs gedaan en kan er zich eentje nestelen in een warm gezellig dekentje.
Het is terug een kleurrijk ding geworden...
Met terug es een ander steekske.




Verder worden er ook nog steeds wat wolletjes aangeboden op...

http://www.2dehands.be/winkel/hobbybreister/

Daar vind je ondertussen al weer heel wat andere mooie wol , het gaat soms snel.

Tja eens de 5000 bollen voorbij moet je toch es beseffen dat het wel wat minder mocht ,he.
Mijn wolkamer lag vol en dit is niet mijn enige hobby,he.
Ik hou van breien,haken,patchwork en borduren...
En als je van alles zo wat een leventje weg kan  ...dan komt er een moment dat je denkt...???

Ik krijg al meer ruimte en het werkt bevrijdend ;-)

Hier nog es mijn kleine schatjes...zo'n dikke maatjes dat die zijn?
Ze kunnen niet meer zonder elkaar.
Zo'n zalige sloeberkes!
Picognito en Thulientje...
 ( Wat kan Picootje toch lui zijn :-) )

 Vele groetjes,Nanske.

Geen opmerkingen: