zondag 3 november 2013

Prachtig toch?

Het was al gigantisch lang geleden dat ik nog in Doornik ben geweest bij Christina.
De laatste keer waren er koopjes en ik denk dat het de eerste mei was...dus ge kunt denken.
Gisteren wilde manlief voor me best de rit wel maken ...en ik super nieuwsgierig  daarheen.
Maar...................1 en 2 november....gesloten..........Pfffffffffffff... :-(
Och zegt manlief...waar wil je dan nog naartoe?
Ik zeg...geen idee...want alles is best wel ver uiteen...
Zo is hij dan naar Menen ...Het Ateliertje gereden.

Daar es m'n muze laten werken...en deze krans van perfect passende stofjes kwamen tevoorschijn.
( je zou haast denken dat ik geen lapje meer liggen had ;-) )
Maar ja...de inventaris mag niet slinken,he...hahahaha...;-p


De mama sneed de stofjes...haar dochter...de eigenlijke winkeluitbaatser kwam erbij...( ik denk dat ze Els heet) en ze zei lachend...ja, weer helemaal jou stofjes...

Prachtig zijn ze,he...vinden jullie niet?
Ze zijn allemaal al mooi uitgestreken en liggen lekker te luieren op m'n naaitafel en neen...
Die gaan nog niet meteen voor de bijl....
Eerst genieten en verder genieten van dit mooi's...
Zucht......Nanske...;-)

Geen opmerkingen: