donderdag 23 mei 2013

Sara Mei


Hallokes,

Ja onze meid hangt hier heerlijk op het hangertje en de foto liet wat op zich wachten.
Ook enkele blokken van het meebreideken moeten nog op foto en blog komen...maar fototoestel is weeral plat en word nu dus geladen.
Ken je dat?
Telkens je die nemen wil is de batterij plat en eenmaal opgeladen kan iedereen die gebruiken en eenmaal je die zelf weer nemen wil ben je terug naar af...dus lees ( heb net es flink gefoeterd...pfff...zinloos want loop hier alleen te mopperen...) de schuldigen zijn reeds vertrokken...school en werk...;-)
Hier nog de ( voor nu ) laatste foto's...

Sara...Mei ( klik voor groter beeld op foto)


Ook ben ik nog steeds bezig met m'n wolvreterke...
Het middenstuk is nu 1.30 x 1.30
En die had ik wat rechthoekig gewild.
Zo heb ik dus 4 blokken gehaakt van 6 kleuren ( 12 toeren ) en geeindigd met een toer rood.
2 rode zijde's aan elkaar gezet en zo terug 1 kleur gemaakt.
Dan in de lengte verder omhaakt tot de strook evenveel boogjes had als het middenstuk en die moeten straks aan elkaar tot een geheel...
Nu ben ik bezig met de blokken voor de 2 de strook te haken.
Hier reeds es de blokken en de eerste strook...( strook is 45 cm breed x 1.30 m lang )
Dit is een werkje waar ik 's avonds meestal mee bezig ben...

Foto 2 wat slechte kwaliteit maar was te nemen of te laten,he...
Vele groetjes...



Geen opmerkingen: