zaterdag 27 april 2013

Top is af...en reeds 72 hartjes...

Ja, inderdaad ...ben er nog lang niet,he ;-)
momenteel ben ik aan 72 hartjes...

Maar is dan ook een tussendoorwerkje...
Ze liggen nu nog maar willekeurig ...alle hartjes zijn geknipt en klaar om te naaien , net als de ondergrondjes maar bepaalde stofjes zitten onderaan de stapel en dus denk ik te wachten van samen te stellen tot ze allemaal klaar zijn.
Ik zie wel...ben soms veranderlijk als het weer ;-) hahaha...

Hier verder dan de top van de moda stofjes ...Everlasting...( charmpack)


Maar waar ik ook nog iets meer wil aan toevoegen dus onder constructie zou ik zeggen  ; -)

En blokje 4 van het meebreideken ...
Donderdag zag ik dat die best wel goed ging bij de anderen...



Ben benieuwd hoe ze deze blok( blok 5 ) hen zal bevallen...
Blokje voor volgende donderdag...
Zelf brei ik de blokjes reeds vooruit om  de mensen te kunnen helpen bij hun blokje...
Zo weet ik dan waar de moeilijke stukjes zitten of waar er op gelet moet worden.


Fijne dag nog...Nanske...


Geen opmerkingen: