zondag 31 maart 2013

Pasen!!!!!!!!!!!!


Dag blogmaatjes,
Ja, hoor...
We zijn al pasen...en ja, eventjes een beetje stil geweest ( verbaal dan) want de handjes zijn nog steeds bezig hoor! ;-)
Met wat allemaal?
Ha, te veel om op te noemen....
De kleine kippetjes en de wortels bijvoorbeeld van op de foto hierboven.

De 365 hartjes quilt...daar ben ik ook mooi mee bezig...

De maandquiltjes van Rinske Stevens...

De Wool-eters Blankit...
 Hier zie je een voorbeeld...( niet die van mij)




En hier was die van mij een tijdje geleden...





Ieder kleurtje staat voor 2 toeren en hier zie je 8 kleuren.

Hier heb ik dit gevonden...(klik)


 
 

Zelf zit ik nu aan kleur 32. Zal er snel een nieuwe foto van plaatsen want ik vind hem zelf ook wel best mooi om te zien.
Het word er eentje voor op de bank...
Elke avond werk ik er aan verder en onze Ellen durft er al es lekker onder te kruipen als ik hem even opzij leg ;-)
Ik ga in 2 plaatsen naar de hobby en die heeft al heel veel mensen aangestoken om ook te beginnen...
en eenmaal begonnen ...erg verslavend ;-).
 Dus ik zou zeggen...succes indien je er ook aan begint ;-).

Op de hobby hebben we terug verschillende dingen gemaakt...
oa deze...




en deze




Zo is al eventjes een update,he...
En er is nog een grote verrassing !!!!!!!
Maar daarvoor een nieuw berichtje...
Toedoeloe,Nanske!






Geen opmerkingen: